Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
A Szolgáltató adatai
Cheblon Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Cheblon Kft.
Székhelye: 8419 Csesznek, Wathay Ferenc utca 31.
Cégjegyzékszám: 19-09-520820
Adószám: 26302168-2-19
- Általános rendelkezések
- Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Szolgáltató tulajdonában lévő Ferrata Vendégház (8419 Csesznek, Wathay Ferenc utca 55-57.) nevében (a továbbiakban: „Szolgáltató”) szálláshely-szolgáltatási szerződést köt Vendégeivel.
- Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
- Fogalommeghatározás
- Szállásadó/Szolgáltató: jelen ÁSZF alkalmazásában a Cheblon Kft.
- Vendég/Szerződő Fél: Egy belföldi vagy külföldi természetes vagy jogi személy, aki szálláshely-szolgáltatást vesz igénybe, szálláshely-szolgáltatási szerződést megköt. A vendég általában egyúttal a szerződő fél.
- Szálláshely-szolgáltatási szerződés: A Szállásadó és a Szerződő Fél között megkötött szerződés, amely tartalmának közelebbi szabályozása az alábbiakban történik.
- Felek/ Szerződő Felek: Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak.
- Szerződő Felek
- A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).
- Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
- A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
- A Szolgáltató foglalás iránti igényt online foglalási rendszerén keresztül, e-mailben, továbbá postai levél formájában, valamint szállásközvetítő portálokon keresztül (írásban) fogad el. Bármilyen foglalás csak e-mailes megerősítés után érvényes. Online foglalási rendszeren keresztül leadott foglalás esetén kérjük, hogy a foglalási űrlapon megadott adatok helyességét, különösen az elérhetőségi és érkezési adatok vonatkozásában ellenőrizni szíveskedjen.
- Amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, illetve e-mail címen nem elérhető vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul és így nincs lehetőség a foglalás jogszerűségének megerősítésére, a szállásadó fenntartja a foglalás indokolás nélküli törlésének jogát, mellyel az szálláshely-szolgáltatásra vonatkozó jogigény is megszűnik.
- A szerződés a Vendég foglalására a Szolgáltató által írásban megküldött ajánlat elfogadásával és annak megerősítésével jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül, egyidejűleg a Szolgáltató által kibocsátott, jelen ÁSZF elfogadását is jelenti.
- Szállásközvetítő portálokon keresztül leadott foglalás esetén a szerződés a közvetítő által megküldött visszaigazolás napján a visszaigazolásban szereplő Vendéggel, mint Szerződő féllel jön létre és az ezen foglalások alapján létrejött szerződésekre is a Szolgáltató honlapján megtalálható Általános Szerződési Feltételek érvényesek.
- Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződéskötésnek.
- A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szállásfoglalás visszaigazolásában meghatározott összegű – alapvetően 50% mértékű – előleg fizetését kösse ki amely nem visszatérítendő. Amennyiben az előleg a visszaigazolásban kitűzött határnapig nem érkezik be, akkor a Szolgáltató a szerződéstől egyoldalúan elállhat, ebben az esetben az ajánlati kötöttsége és szolgáltatási kötelezettsége megszűnik. Az előleg meg nem fizetése esetén a szerződés Szolgáltató általi írásbeli felmondása hiányában a foglaláskor létrejött szolgáltatási szerződés továbbra is érvényben marad és a vendég általi lemondás, illetve meg nem jelenés esetén a szerződés 5. pontjában meghatározott kötbér fizetési kötelezettségek érvényesek.
- A szálláshely-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
- 4.7.1.Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. Ebben az esetben szállásdíjat nem térítünk vissza. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
- 4.7.2.A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
- 4.7.3.A szállás-szolgáltatás szállás korábbi időpontban való elfoglalásához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
- A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
- Lemondási feltételek
- A megrendelt szállás kötbér fizetése mellett mondható le. A kötbér mértéke a foglalás összegének 50%-a.
- Lemondást és módosítást kizárólag írásos formában tudunk elfogadni.
- 8 főt meghaladó csoportos foglalás esetére a 4.6. pont szerinti előleg megfizetése változatlanul szükséges.
- Lemondás vagy a lemondás elmaradása esetén a kötbér fizetésétől függetlenül a szállásadó szálláshely-szolgáltatási kötelezettsége megszűnik és jogosult az igénybe nem vett szobát más vendég részére kiadni.
- Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napon helyi idő szerint 16:00 órát követően megszűnik.
- Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy írásban nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesíthet. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
- A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek, csomagajánlatainak foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
- Szállásközvetítő portálokon (booking.com, szallas.hu) keresztül leadott foglalások esetén a lemondási feltételek a fentiektől eltérőek lehetnek és ezen szerződések esetén a foglalás időpontjában a portálokon megjelenő adatlapunkon szereplő és a visszaigazolásban is meghatározott lemondási feltételeket alkalmazzuk.
- Árak
- A honlapunkon meghirdetett előfoglalási árak kizárólag az érkezés napját megelőző 45. napnál korábbi foglalásokra érvényesek. A szálláshely standard szobaárai a szálláshely szobáiban, vagy a Recepción kerülnek kifüggesztésre.
- A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
- Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket előzetes értesítés mellett áthárítja a Szerződő félre.
- Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a honlapunkon (www.ferratavendeghaz.hu) kerülnek meghirdetésre.
- Családi kedvezmények
- 6.5.1.Egy gyermek 2,99 éves koráig a szállás ingyenes, amennyiben két szülővel egy szobában tartózkodik. Egynél több 3 év alatti, illetve 3 éves kor feletti gyermekek elhelyezése pótágy felár megfizetése ellenében történik. 14 éves kor felett teljes szállásdíjat számítunk fel.
- Fizetés módja, garancia
- A Szolgáltató a Szerződő Fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére, a szállásdíjra és az idegenforgalmi adó fizetésére érkezéskor tart igényt.
- A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására;
- 7.2.1.kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül,
- 7.2.2.kérheti előleg megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére
- 7.2.3.Vendég a szállás megrendelésével, illetve az előleg megfizetésével elismeri a jelen feltételek szerint szolgáltatási szerződés létrejöttét és kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy az 5. pontban foglaltak szerint fizetendő kötbér összegét az általa megfizetett előleg összegéből Szolgáltató levonja.
- A Szerződő Fél számláját kiegyenlítheti forintban, és/vagy
- 7.3.1.bármely olyan pénznemben, melyet a Szolgáltató elfogadásra meghirdet. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató számlavezető Bankjának a Vendég érkezési napján érvényes valuta vételi árfolyamán történik.
- 7.3.2.a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket – bankkártya, Szép kártya (MKB, K&H, OTP) – melyek mindenkori aktuális listáját kívánságra a Szerződő fél rendelkezésére bocsátja.
- Előleg fizetéssel biztosított foglalás lemondása esetén Szolgáltató a megfizetett előleg összegéből visszafizetést teljesít. A visszafizetésre kerülő összeg
- 7.4.1.a befizetett előleg teljes összege akkor, ha a Szerződő fél az 5. pontban leírtak alapján kötbér fizetésére nem kötelezett,
- 7.4.2.a befizetett előlegnek az 5. pontban meghatározott kötbért meghaladó része, ha a Szerződő fél a szállást az 5. pontban meghatározott kötbérmentes lemondási időn túl mondja le.
- 7.4.3.A visszafizetést Szolgáltató a Szerződő fél által megadott számú bankszámlára történő banki átutalással teljesíti a jogalap tisztázását követő 5 munkanapon belül.
- Bármely 7.2. – 7.4. pontokban meghatározott fizetési és visszafizetési mód alkalmazásával kapcsolatban felmerült költség a megrendelőt, mint Szerződő Felet terheli.
- Ha bármilyen ok miatt a Szerződő Fél/Vendég által előre lefoglalt időszak vége előtt távozik a szállásról, abban az esetben is köteles a lefoglalt éjszakák szállásdíját kifizetni.
- Az idegenforgalmi adót nem lehet Szép kártyával fizetni.
- A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
- A Vendég a szálláshely szobáit az érkezés napján 14:00 órától 18:00 óráig foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). Amennyiben a vendég 18.00 óra után tervez megérkezni, azt feltétlenül szükséges telefonon vagy írásban jelezni a szállásadó felé.
- Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 8:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka felszámításra kerül.
- A vendégek részére nyújtott nem szállás szolgáltatás (egyéb szolgáltatások: játszótér, medence, jakuzzi, szauna) igénybevételi feltételeit a házirend határozza meg, mely a szolgáltatás helyén kerül kifüggesztésre. Apartman esetében a szálláshely az érkezéskor a helyszínen fizetendő, 100.000 Ft mértékű kauciót fizetését írhatja elő, de ettől egyoldalúan el is tekinthet. A szállás és egyéb szolgáltatásoknak a vendégnek felróható okból történt nem rendeltetésszerű használata esetén egyszeri 20.000 Ft-os rendkívüli takarítási költséget számolunk fel és fenntartjuk a jogot a berendezésekben keletkezett károk megtérítésének követelésére.
- A wifi használat ingyenes, melynek jelszava a recepción elkérhető.
- Az egyéb szolgáltatások, azaz a játszótér és a medence, szauna valamint a jakuzzi ingyen használható, de csak saját felelősségre.
- Masszás szolgáltatásra előre egyeztetett időpontban van lehetőség melyről bővebb felvilágosítás a recepción kérhető.
- A szálláshelyen az itt tartózkodás ideje alatt szobánkként legfeljebb 2 db parkoló díjmentesen áll a vendégek rendelkezésére a szabad helyek függvényében. Kijelentkezés után – előzetes bejelentés alapján – a vendég gépkocsija legfeljebb 14 óráig további díj megfizetése nélkül a parkolóban maradhat, ezt követően napi 5.000 Ft parkolási díjat számítunk fel.
- A behajtó és a parkoló területén a mindenkori KRESZ szabályok vannak érvényben. A megengedett sebességhatár 5 km/h.
- A parkoló területén nem lehet a gépjárművön nagyobb szerelést, karbantartást végezni. Kisebb javítás, karbantartás megengedett mindaddig, míg a terület tisztasága nem veszélyeztetett.
- Háziállatok, dohányzás
- A Szolgáltató szálláshelyeire háziállat behozatalára nincs lehetőség.
- A Szolgáltató szálláshely teljes épülete nem dohányzó terület, ezért az épületben és különösen a vendégszobákban tilos a dohányzás és a nyílt láng használata. Dohányozni csak az erre kijelölt területen lehet.
- Amennyiben a Vendég a dohányzási tilalmat megszegi és ennek következtében az épület tűzbiztonsági berendezése működésbe lép vagy az épület berendezéseiben kár keletkezik az okozott kárt és költséget a Vendég távozás előtt megfizetni köteles. A szobában történő dohányzás esetén távozáskor 20.000 Ft extra takarítási díjat számolunk fel.
- A kijelölt helyeken történő dohányzás esetén az udvaron, és a vendégház teljes területén cigaretta csikkek elhelyezése tilos, azokat összegyűjtve a szemetesekbe helyezzék.
- Amennyiben a be nem tartott jogszabály miatt intézkedés történik a szállásadóval szemben úgy annak költségét a jogsértő köteles megtéríteni. Ez az intézkedés feljelentést és egyéb eljárást vonhat maga után.
- A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
- 10.1.A Szolgáltató jogosult a szolgáltatásaira szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
- 10.1.1.a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, létesítményt, illetve eszközöket,
- 10.1.2.a Vendég a szállás és szolgáltató hely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival vagy más Vendégekkel kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
- 10.1.3.a Vendég fertőző betegségben szenved,
- 10.1.4.a Szerződő Fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.
- 10.2.Amennyiben a felek közötti Szerződés vis maior okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik
- 10.1.A Szolgáltató jogosult a szolgáltatásaira szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
- Elhelyezési garancia
- 11.1.Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
- 11.2.A Szolgáltató köteles:a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.
- Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató tevékenységeire vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.
Kelt: Csesznek, 2022.06.01.
Nagy Ádám
ügyvezető
Cheblon Kft.
ÁRKALKULÁCIÓ & FOGLALÁS
Állítsa össze egyedi ajánlatát! Kalkulálja ki és foglalja le pihenését online, azonnali visszaigazolással, pár lépésben, alig 2 perc alatt!
Ajánlatkérés
Kérje ajánlatunkat egyszerűen pár pillanat alatt! Legkésőbb 24 órán belül elküldjük Önnek személyre szabott árajánlatunkat!